25 GODINA

Grafix 1993 – 2018, godine rada, učenja i razloga postojanja.

Rad je raison d’être firme Grafix.

Mi se uvek trudimo da radimo poštujući proces i svakog pojedinca u njemu. Posao treba da bude u skladu sa najplemenitijim manirima, da poštuje pravila etike koje je čovek prepoznao i razvio tokom vekova. Sanjamo o obliku modernog kapitalizma sa jakim drevnim korenima, u kome se profit pravi bez štete ili uvrede prema bilo kome, a jedan deo izdvaja za inicijative koje zaista mogu da napravite razliku u životima ljudi i zajednici u kojoj živimo, za obrazovanje, religiju, za očuvanje kulturnog nasleđa.

Verujemo u humanistički utemeljeno preduzeće. Verujemo u preduzeće koje se stvara za ljude, prema ljudima i njihovoj potrebi da svoj rad urede i povežu. Punih 25 godina dostižemo cilj da Grafix postane organizacija u kojoj su svi motivisani da doprinose, organizacija koja inspiriše ljude da se ostvare kroz rad. Rad koji podiže ljudsko dostojanstvo i emotivno zadovoljstvo koje proizilazi iz toga.

Želja nam je da u našoj organizaciji generator svih aktivnosti bude opšte dobro, koje, ako je takvo, uvek mora da bude sila vodilja u ostvarivanju promišljene i hrabre akcije.

Godine rada su nam donele jednostavnost. Mi radimo trudeći se da vodimo normalne živote, radimo fer broj sati zato što želimo da ponovo otkrijemo vrednosti u svemu.

Naše vrednosti su: Znanje, Veština, Sposobnost, Lični primer, Lični razvoj, Posvećenost rešenju, Briga o troškovima

Ubeđeni da će mirno i lepo okruženje ojačati kreativnost i izgraditi zajednicu u kojoj zaposleni dele iste vrednosti, Grafix je napravio savremen objekat kao ambijent za razvoj ideja. Verujemo da je ostvareni, spiritual zajedništva, mera snage organizacije. Svaki m2 je u službi promišljanja grafike, laboratorija za eksperimentisanje i inovacije. Kancelarije i proizvodnja smešteni su u otvorenom industrijskom prostoru. Povezanost, dostupnost, i transparentnost u svom izvornom obliku, sa staklenim zidovima, sa sirovim obradama, dizajnerskom grafikom i drvenim nameštajem.

Jednostavnost i lepota, kao estetika ovog mesta, proizilaze iz pročišćenosti ciljeva tokom 25 godina duge posvećenosti estetici, nauci i tehnici. Prostor odiše dubokom harmonijom i mirom, zato što je prisutan duh svakog iskustva koje nas je menjalo. Svako ko radi sa nama je deo kompanijskog života, bez obzira na to kojim se poslom bavi. Svako zna da je njegov posao ključ cele slike. Naš kvalitet je rezultat unutrašnjeg kvaliteta svakog zaposlenog. Kombinujući „starinske“ i moderne ciljeve i ljudske potrebe, firma je napravila inovativan pristup i postala model moderne ekonomije.

Vremenom, zaposlenih je bivalo sve više, ali su i promene bivale sve češće.

Godine rada su nam donele saradnju sa najvecim brojem firmi na ovim prostorima. Mali je broj onih koji u nekom trenutku nisu imali potrebe za nasim proizvodom ili uslugom. Značajan portfolio po kvalitetu klijenata i njihovoj brojnosti je doveo do toga da prilikom njihovog nabrajanja veličina fonta na A4 strani papira postane nečitljiva, a portfolio, samim tim, postane suvišan. Tako je naš rad prerastao u kontinuirano građenje sopstvenog imena, odnosno brenda, kao sinonima za posao kojim se bavimo i koji odlično poznajemo. On je već godinama isti: pružiti rešenje, zadovoljiti potrebu klijenta kvalitetnom i brzom uslugom u jednostavnoj komunikaciji.

U Grafix-u postoje samo godine koje se pamte, uspešno smo izbegli godine koje su mirovale ili su ih pojeli skakavci. Naučili smo da godine ne posmatramo, nego da ih oblikujemo.
Naše godine rada i profesionalizma govore jasnim i preciznim jezikom. Sabrali smo gotovo „riplijevske“ brojeve: više od 15.000 klijenata, 220.000 poslova, 3,5 miliona odštampanih kvadratnih metara… koji su nekom samo zanimljivi podaci, a nama aksiom uspeha.

Distanca od 25 godina, najzad donosi mogućnost sagledavanja celine, a ipak smo samo deo oblasti ljudskog delovanja za koga će vam prilikom upoznavanja reći: baš se lepim poslom bavite. A to je, usto, još i tačno!
Posle 25 godina rada možemo da prestanemo da nabrajamo sve ono što smo uradili.

Naziv kompanije, koji je zapravo naš potpis, postao je sinonim.

Trajemo tražeći inspiraciju i snagu u nama samima i u radu kao „razlogu našeg postojanja“.

IMATE PITANJE?

Kontaktirajte nas na neki od sledećih načina: