Efikasan način oglašavanja na frekventnim mestima
Stajališta javnog prevoza ne moraju da budu dosadna i prazna!
Zbog velike frekventnosti, reklame za autobuska stajališta predstavljaju jedan od najefikasnijih oblika OOH marketinga (out of home ili outdoor advertising). Ovim vidom oglašavanja brendovi mogu da dopru do velikog broja potencijalnih kupaca na prometnim lokacijama. Reklame na autobuskim stajalištima imaju visok stepen vidljivosti, jer ih svakodnevno primećuju putnici koji koriste javni prevoz, vozači i pešaci. Kvalitetan print za autobuska stajališta je bitan s obzirom na blizinu posmatrača.
Štampa za autobuska stajališta se radi digitalnom solventnom štampom otpornoj na sve atmosferske uslove, na standardnim materijalima za ovu vrstu plakata. Bitno je da štampa postera bude visokokvalitetna jer je prolaznici gledaju sa male blizine i primetiće svaku nepravilnost u štampi, što će loše uticati na vaš brend. Rade se u standardnim dimenzijama provajdera kao i prema zahtevu kupca. Mogućnost izrade kampanje u jednom danu!
- Visoku rezoluciju i oštrinu slike
- Jasne boje čine reklamu privlačnijom
- Dobru transparentnost za osvetljene panele
- Dugotrajnost bez gubitka kvaliteta štampe
- Kvalitetna štampa doprinosi profesionalnom imidžu brenda.
Reklame za autobuska stajališta su veoma efikasan vid OOH oglašavanja jer imaju širok domet i dugu izloženost potencijalnim klijentima. Da bi kampanja imala bolji uspeh jako je bitna kvalitetna štampa postera. Pozovite nas danas i obezbedite vrhunsku štampu za vaše reklamne kampanje na autobuskim stajalištima!
Koje su dimenzije postera za reklamu na autobuskim stajalištima?
Zavisi od tipa autobuskih stajališta, nisu iste na svim lokacijama. To morate da proverite kod Provajdera.
Da li su reklame na autobuskim stajalištima osvetljene?
Postoje i osvetljeni i neosvetljeni panoi, zavisi od lokacije autobuskog stajališta. Proverite sa Provajderima.
Mogu li se štampani posteri lako zameniti?
Da, reklame na autobuskim stajalištima su lako zamenjive, pa možete promeniti kreativu u toku zakupljenog perioda kampanje.